pinklemonade

Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

Alexandras Juni Favoriter <3

Av Pink Lemonade - 31 juli 2014 19:14

Hejsan allihopa!

Så nu är det ju sista Juni dagen... om man kan kalla det så? i don't know. Iallafall, jag tänkte visa lite av mina juni favoriter alltså det jag har absolut älskat under den här månaden.


Så vi kan börja med mina favorit skönhets produkter:

       


Månadens  favorit mat, snack, dryck o godis:

            

Favorit film & serie:

        

Favorit låt:


Get free - Major Lazer ft Amber (What so not remix)

Best thing that i got - Sabrina Carpenter

Boss - Fifth Harmony

Life of the party - Shawn Mendes


---


Jag hoppas ni fick lite tips om vad ni kanske kan t.ex börja smaka/äta, kolla på, köpa osv.

Jag älskar verkligen dessa saker och är speciellt helt besatt av The Vampire Diaries o The Originals.

Hoppas ni gilla denna inlägget så hörs vi.


- Alexandra C. (OBS! Jag äger inga av dessa foton, dem är alla från google)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Lemonade - 31 juli 2014 17:21

Denna blogg tillhör två tjejer som heter Aleksandra och Alexandra. Ja båda vi heter likadant..NÄSTAN! :P   Men denna blogg kommer innehålla mode, skönhet, lite av vår vardag, inspiratons osv.   Vi hoppas verkligen att ni kommer tycka om våran...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards